1. Tahun 2013...hm dah lama tak update blog saya nih...hampir 2 tahun lebih menyepikan diri.  lagipun tak ingat password ahaksss....dah tua dohhh...hmm nak gak update blog kan so jom tengok gambar terbaru dr saya dan anak anak yg makin meningkat dewasa...jommmm. tapi bukan tujuan untuk menayang plak atau ada gak org cakap "macam baguzz" tak pun orang cakap saya nih suka meminta simpati kat orang...simpati apa ye yg aku minta pada korang smua...sedap mulut kau jer nak kondemm orang...diri sendiri cermin tak...
    masa nih raya haji tahun 2012.  masa nih kami berlima shj beraya sbb en.husben beraya di luar negara hehehe otustation ler.  pagi raya di pusara arwah mak dan ayah.orang tak berapa ramai yg ziarah pusara raya haji nih
    
    nabil, alisa , kakak ika dan mak

    empat beranak

    kakak ika dan kakak lia . nih on the way balik dah

No comments: